طراحی گرافیک

طراحی تخصصی گرافیک، %80 ارزان تر از همه‌جا

طراحی گرافیک

طراحی تخصصی گرافیک، %80 ارزان تر از همه‌جا

طراحی گرافیک با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان محترم

موضوعات براساس حروف الفبا
بایگانی

درباره مرکز طراحی(طرح اول):

طراحی ست اداری: طراحی ست اداری یکی از مهمترین ارکان تبلیغاتی برای یک شرکت می باشد و وجه تمایزی چشمگیری بین آن شرکت و سایر رقبا می‌باشد. یک ست اداری حرفه‌ای، مدرن و زیبا تاثیر بسیار زیادی در دیدگاه مشتری در باره آن شرکت دارد. طراحی ست اداری یکی از تحصص های حرفه‌ای طراح اول میباشد.

طراحی کارت ویزیت: طراحی کارت ویزیت برای تمامی کسب و کار ها جزء اولین و مهمترین عناصر تبلیغاتی می‌باشد. کارت ویزیت هر شخص یا شرکت، معرفی از شخصیت، سلیقه، تخصص، اطمینان و مهارت آن شخص یا شرکت می‌باشد. یک طراحی ساده و در عین حال قدرتمند و حرفه ای شما را در دید مشتریانتان فرد یا شرکتی با تخصص و حرفه ای جلوه می‌دهد. حال آنکه در واقعیت هم اینگونه است و شما در کسب و کار خود فردی بسیار متخصص می‌باشید، لذا یک طراحی ضعیف،شما را در دید مشتریانتان فرد یا شرکتی بسیار ضعیف جلوه خواهد داد.

طراحی لوگو: بی شک هر شرکت و یا کسب و کار معتبری اولین نیاز حرفه ای تبلیغاتیش طراحی لوگو می‌باشد. بسیار مهم است که اولین گام را چگونه بر می‌دارید، بسیاری از مدیران جوان و کم تجربه اولین گام تبلیغاتی خود را بسیار سست و ضعیف بر می‌دارند، برند شما دیر یا زود باید در بین رقبا بدرخشد تا شما بتوانید فروش و یا خدمات بیشتری نسبت به سایر رقبا داشته باشید. بارها دیده شده برای طراحی لوگو و برای ارزانتر شدن طراحی لوگو و برند از طرح های آماده و ضعیف استفاده شده است که هیچگونه قدرت و اصالتی را برای آن شرکت و کسب و کار به همراه ندارد. مدیرانی که به فکر آینده شرکت و یا کسب و کار خویش باشند هیچگاه اولین قدم را سست بر نخواهند داشت چرا که برند، بی شک مهم ترین بخش تبلیغاتی یک کسب و کار می‌باشد.

طراحی کاتالوگ و بروشور: قدم نهای برای تمامی شرکت‌ها و کسب و کار ها، طراحی بروشور و کاتالوگ می‌باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی محصولات یک شرکت یا کسب و کار به مشتری و مصرف کننده و یا حتی همکار، کاتالوگ و بروشور می‌باشد که می‌توان آن را به صورت های مختلفی طراحی و چاپ نمود و این هنر شرکت طراح آن مجموعست که بتواند کاتالوگ را به روشی جذاب و خلاقانه برای آن شرکت یا مجموعه طراحی و چاپ نماید.

 

 

 

با تمام تفاسیر بالا پی به آن می بریم که سپردن طراحی به یک مرکز موفق و با سابقه، چقدر میتواند برای یک شرکت یا سازمان کاربردی باشد.

لذا به شما پیشنهاد میکنیم که طراحی های خود را با خیالی کاملا آسوده به ما بسپرید.